منتديات احباب الرسول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالاسلام هو دينىأحدث الصورالتسجيلدخول

احلى النكت ليك انت خش وشوف

zooom
mazazik
mando
gemy
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
gemy
مدير
مدير
gemy

السمك الكلب
تاريخ الميلاد : 08/03/1994
العمل/الترفيه : شغال فى منتداياتى

احلى النكت ليك انت خش وشوف Empty
مُساهمةموضوع: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 1:18 pm

انا انهارده جايبلكم شويه نكت جامده
يا رب تعجبكم

واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ قاله مقفول طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح

واحد قال لأبنه: نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل،... رد الابن على أبوه : نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى
مرة واحد كسلان قاعد هو وابنه بياكلو فمراته جت فخبطت فقال لابنة قوم افتح لامك قال لة لا ماهى مراتك قالة دى امك قلة دى مراتك قلة دى امك قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم افتح لامك

محشش نائم جت امه تصحيه في الصباح قالت قوم يا ولدي الشمس طلعت قال دخليها وقفلي الباب

مدرس سأل طلاب: اللي يحس إنه غبي يوقف؟
وقف واحد فقاله المدرس: انت حاس إنك غبي؟
قال:لا بس قلت عيب اخليك واقف لوحدك!

واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شويه

سألوا بخيل : لو الدنيا برد تعمل ايه؟ قال : اقعد جنب الدفايه قالولوا لو
الدنيا برد موت ؟ قال: الزق في الدفايه قالولوا : طب لو الدنيا بقت تلج؟
قال: أمري لله .......... أفتح الدفايه وخلاص

ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة
الأول : أنا عندي فلوس أشتري فيها أمريكا الشمالية
الثاني : وأنا عندي فلوس أشتري فيها أمريكا الشمالية و الجنوبية
الثالث : و مين قالكم إني هأبيع

سأل أستاذ تلميذه: ما اسم الحيوان الذي يصحييك بصوته كل صباح؟ أجاب: بابا

واحد صعيدي دخل جنينة الحيوانات ودخل راسه في قفص الاسد، الحارس جري عليه قاله انت بتعمل ايه، قاله ايه يا عم هو انا هاكله

صرصار في العنايه المركزه بيسال صرصار جمبه بيقولو بيرسول ........؟ قالو لا فردة شبشب

واحد غبى ... حط إيده في جردل فيه مية نار .... فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

فيه واحد مجنون بليستيشن:مات ابوه كتب على قبره
Game over

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

ذكاء مصريين
انعقد مؤتمر دولي في فرنسا وكان بعنوان الأتصالات والتكنولوجيا المعاصرة ، فبدأ بالحديث فيلسوف فرنساوي وقال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ، وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ، وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش حاجة وده دليل على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة .

مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

مرة اتنين أغبية كانوا ماشيين في الصحراء طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبه وقعد يجرى وبص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش قاله ما بتجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.

مره طالبه مشاغبه المدرس اشتكاها المدرس للمدير المدير بعتلها قال لها "عملتى ايه؟" قالت له "ولا حاحه رميت ورده من الشباك" قال "بس كده؟" قالتله "اه" بعد شويه لقى طالبه مدغدغه ومكسره سالها "ايه الى عمل فيكى كده؟" قالت له "انا ورده الى اترميت من الشباك."

مرة تلميذ بيسأل الأستاذ بيقول له:هو ممكن يعاقب الإنسان على حاجة معملهاش؟قال له:لا طبعا . ففرح التلميذ اوى و قال له خلاص انا معملتش الواجب

يا رب تكون النكت عجبتكم

عدل سابقا من قبل gemymatrix في الأحد مارس 28, 2010 5:43 am عدل 2 مرات
https://matrix7team.ahlamontada.com
mando
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 2:02 pm

نكت رائعة شكرا يا جيمى على الموضوع الرائع
mazazik
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 2:20 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكوووور على النكت الجميلة اوىىىىىى
zooom
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 2:31 pm

مشكور على النكت الجميلة وعلى هذا المجهود
mijo
عضو
عضو
mijo

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالسبت فبراير 13, 2010 7:17 pm

مشكووووووووووووووور علي النكت الجامده ديه وننتظر المزيد Laughing Laughing Very Happy Very Happy
sokaa
عضو
عضو
sokaa

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 6:35 am

النكت جامده قووووووووووى
hema
مشرف عام
مشرف عام
hema

الجدي الكلب
تاريخ الميلاد : 23/12/1994

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 4:49 pm

موضوع اكثر من رائع شكرا يانجم على هذه النكت
محمد برسا
مشرف
مشرف
محمد برسا

مُساهمةموضوع: رد: احلى النكت ليك انت خش وشوف   احلى النكت ليك انت خش وشوف Icon_minitimeالثلاثاء مارس 02, 2010 6:25 am

بارك الله فيك وواصل

احلى النكت ليك انت خش وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلى النكت بس اكيد لازم تضحك
» روووووووووووووووووعه ادخل وشوف ورد
» صور سيارات همر رووووووعه ادخل وشوف
» صور اسلاميه جامدة جدا ادخل وشوف ومش هتندم
» صور اسلاميه جامدة جدا ادخل وشوف ومش هتندم